733-2 My New Home


Titta Vicki jag fick nästan till en planet ja me :D
Gjorde bilden i photoshop för hade lite tråkigt..

Ja idag så har jag alltså varit i Malung och träffat klassen och tränare och hela alltet!
Vi samlades på skolan kl 11 imorse och har sedan vart där i princip hela dagen. Kom hem runt 7.
Det som hände var väl att tränarna berättade om sig själva och vad som kommer hända under de kommande åren och sen så va de lite skolskötersker och allt annat sånt! Menmen..!
Klassen verkar kul :) De enda som ä lite läskigt är att jag är helt ensam tjej i just min klass men de finns en snowboardtjej som kommer gå HP-programmet men jag har inte listat ut vem de ä ännu!
Alla andra pojkar verka också bra så de kommer nog bli nicenice!

Sen efter vi hade pratat om allt och de hade visat runt så åkte vi till lägenheterna/elevhemsboendet och kollade. Och jag fick lägenhet 733-2. Och den kommer jag dela med en tjej ifrån Sälen eller Lima tror ja? Hon skulle i alla fall gå HR, fast jag har inte träffat henne än så de kommer bli lite läskigt :O
Menmen, lägenheten såg fin ut! Det var stort och bra! En hall, ett kök, två rum (ett till mig och ett till den andra) och sen en toa och så klart ett vardagsrum så de tycker jag ä stort iaf :D Så på söndag drar jag mamma och pappa upp och fixar iordning lite granna. Det är ju redan möblerat men det är mycket som ska fixat i alla fall!

Japp... På måndag börjar alltså i Malung kl 08:55..! :O Nu är de som att jag börjar ett liv. Så ja. det är bara att hoppas på att det kommer gå bra. Det känns bra i alla fall så de kommer säkert gå fin fint!
Och just de ja. På onsdag (nästa vecka) så drar min klass iväg på läger i tre dagar i lindvallen. Så vi ska lära känna varandra. Mycket att se fram emot :D
Och imorrn ska jag klippa mig.!  Ha det bÄST

// SEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0