Fläsk, potatis och löksås

Idag så gick jag upp typ 5 i 10 och åt frukost och hade de lite mysigt me melodikrysset med mamma. Fast öven om jag inte kan så mycket så gick de ändå!
Vi åkte ner och handlade och jag fick övningsköra den nya bilen, lääskigt men kul! :) Vi handlade mat och sånt och sen åkte vi hem och laga mat. Fläsk potatis och löksås och det är HIMLA gott kan jag lova. Till efterrätt så slängde jag ihop en kladdkaka och den va också god :)
Efter de va de behövligt me en joggingrunda så sprang runt sirsjön :)

Vet inte riktigt va ja ska skriva :D Imorrn så ska jag nog golfa me bror och pappa på morgonen sen vet jag inte. Ta det lungt och träna tror ja.

Aja ha det bra =) Pusshej

// SEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0