Första helgen hemma

Förlåt att jag är så seg på att skriva blogg nu för tiden, men finns så mycket annat än att sitta vid datorn. Så har inte riktigt blivit av.!
Och sen har jag inte orkat ändra min blogg design ännu, tror inte det kommer bli av denna helg heller. För har inte tid helt enkelt.!

Igår så fyllde Mamma 45 år. Då kom släkten hit och vi sjöng singstar och åt tårta hela kvällen. De va lite mysigt :) Hon fick en jönsson ligan box av mig och broder med 5 filmer så tror hon blev glad av det :D Och sen var ju hon och Kicki (min faster) helt klart bäst på singstar. xD

Vet inte riktigt va ja ska skriva. Eller kan ju berätta att det kommer nog bli så att jag kommer byta lägenhet nu till veckan. Eller att hon som bor med mig flyttar ut. För hon ska bo med en annan som heter Fanny och jag kanske ska bo med en hokey tjej ifrån Norge som går 2:a året. Men det kommer märkas om jag byter eller inte för dee kommer jag ju skriva här.!

Men ni får ha det bäst! och så ska jag försöka skriva nån gång under veckan om jag får tid på 744;an.

ha de bra!

//SEO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0