GH nördar ä vi allihopa!

Oj oj oj nu är ja gaaanska trött på GH. Har vart hos Toni princip hela dagen och vi spela rätt så mkt Guitar Hero. Lite sliten i ögat är jag nu. Men de va kul ändå :)
Ja som sagt var har jag varit hosToni hela dagen, vi spela Gh, trixa me fotboll och åt mat och åkte moped och jag vert lerig =) Haha, aja de va kul i alla fall, Synd att du ska åka hem tillbaka till Idre nu bara :/



Tog oss en sväng till Tuva med mopeden och där var det mysigt =)

Nej se på One Tree Hill nu, har bröjat om på 1 sesongen så har lite att göra. :)

Ha det bäst, Malung på Tisda :D 

// SEO

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sugen på en ny design till bloggen? Just nu har jag en designtävling i min blogg, var gärna med och delta om du vill :)

2008-08-08 @ 23:14:26
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0