New car fast Punka

Nu har mamma köpt sig en ny bil. Och den ska hämtas imorgon. Tycker den var riktigt riktigt fiin jag! Det är en Nissan Almera Sport av årsmodel 2002. Den är typ grön metallic men ja tycker den ser blå ut jag :)



Aja över till det andra i rubriken då. Alltså punka. Det var så att jag tog min moped och åkte till fotbollsträningen i måndags och jag kände att mopeden gick så där jätte segt. Hmm va kan de va undra ja på, den gick inte direkt stadigt på vägen heller. Så när ja kom fram så kolla ja lite och då visa de sig att de satt en järnflis i mit däck som var ungfär 3 mm tjock. Jippie! Så de va nästan inge luft i däcke men kom hem till slut. Och nu håller pappa på att laga däcke. Eller nej, de kommer bli ett nytt bakdäck tror ja. För de ska ändå bytas vid 500 mil och ja har åkt drygt 420 så lika bra :)

Igår så fick jag äntligen träffa Malin också :) Jääklar så länge en de va ja umgicks med den männsikan! Riktigt kul var det. Sov över där också. Sandra va också där och de ä trevlanss de me!
På morgonen åt vi frukost och Malins hund kissade på golvet (igen). För de gjorde den typ 4 ggr på kvällen innan också. Men Fia (hunden) är typ bara några månader så de kan den inte ro för :D halt go ä den förrästeen!
Sen efter frukosten drog vi till gymmet och gymmade kanske typ 2 timmar? Ganska länge i alla fall och de va gött att få träna. Har inte kunnat varit och tränat nu på ett litet tag så va gött!

Och nu ikväll var det fotbollsmatch mot Arvika och vi vann med 11-0. Jag stod i mål och kan väl säga att det nästan var nada att göra där. Men pusshej sov gott hela alla ihopa. Nu ska ja se på WEEDS!!!! <3

// SEO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0