Norge till helgen

Idag så åker jag hem till Torsby igen. Åker typ halv 5 och är i torsby nånstans vid 6 tiden. Ska åka med Annika till Värnäs och sedan ta bussen där ifrån som vanligt!
Mm, igår så sov Emma och Lisa hos mig och vi såg på en kepig film vi hade hyrt från Ica :D Så de va ju trevlanss.

Vet inte riktigt va ja ska skriva just nu, sitter på en av skolan datorer som är seeeega. Eller i alla fall internet så dröjer väl typ 10 minuter att ladda upp de här inlägget skulle ja tro x)
Menmen, imorrn bär de av till Norge också. Eller i dag? Jag vet inte riktigt vilken dag men ska i alla fall dit i helgen och de ska bli riktigt skönt att komma och bara ta det helt lungt några få dagar.

Men ska dra nu ja :) Har en "super" rolig engelska lektion framför mig... Eller inte så kul kanske men de måste ju göras. Så Ha de SUPER allihopa så ska jag försöka ändra min design på bloggen på sönda kväll om ja hinner.
Pusshej

//SEO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0