Pojkar stökar ner!

Ja förut idag så var Eddie och Marcus hos mig och såg på film. När de kom var rummet fint och "städat". När de gick kan man väl säga att det verkligen inte var det. Och de som är värst är att jag inte har tatt reda på det än :)
Menmen jag va med på lite kuddkrig jag med så får skylla mig själv, va iaf kul ;)


Lite stökigt vart de :P

Va på golf i morse också med Anton och Pappa. Mamma var med också men hon spelade inget utan gick bara med. För mig kan man väl säga att det gick käpprakt åt helsike med golfen idag. Haha, menmen kanske bättre lycka nästa gång!
Åt på golfrestaurangen efter och det var riktigt god mat. Nån Grillmix och några olika gratänger till! Efterrätten bidde en magnum classic och te.

Senare kom Eddie och Marcus och de vet ni hur de gick. De åkte hem precis när de regna som mest tror ja. Duktigt!
På kvällen gick jag ut och sprang. Sprang till Valberget gjorde lite olika övningar upp för backen och sen så drog jag hem igen och nu sitter jag här. Och nu ska jag ut och städa efter pojkarna.
Så ja, det var min dag idag. Ni får ha det bara bäst. Och vet ni? Imorrn är de bara en vecka kvar tills skolan börjar :O

// SEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0