Snart är de byebye Torsby



Imorrn bär det iväg, imorrn börjar det stora äventyret, imorrn börjar mitt nya liv.
Ja imorgon så åker jag alltså till Malung. Åker nog nån gång på eftermiddagen med Mamma och Pappa. Vi ska försöka göra lägenheten lite mer beboelig, eller hemtrevlig med andra ord! Och ja, det känns faktiskt riktigt bra. Visst det är väldigt pirrigt att åka iväg från allt man vet och känner men samtidigt så är det nog väldigt nyttigt att komma i en ny miljö där allt är nytt! Det enda som jag verkligen verkligen hoppas på är att jag kommer trivas med den jag kommer bo med. För annars kan de ju bli lite jobbigt! Men det går nog att lösa fint ändå om de skulle vara så!

Nu idag så har jag vart iväg på loppis i Torsby med Mamma och Pappa. Vi köpte mattor, en tak lampa och lite annat smått och gått till lägenheten. Lite billigare att köpa på loppis än nytt :D
Efter loppisen drog jag och pappa och handlade lite proviant åt mig som makaroner, spagetti, mos och lite andra torrvaror. Sen åt vi och resten av dagen trillar bara på. Fort som attan! Men lite är det ju kvar ännu.
Nu ska jag nog börja packa kläder och allt annat som ska med. Så, ja... Ni får ha det riktigt bra så ska jag försöka skriva lite imorrn. Men sen blir det nog klent med blogg ett tag.

Pusshej!

//SEO

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Du får ha det så bra där borta Emma! :D

2008-08-16 @ 20:08:42
URL: http://www.popkatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0