SommarÖPPET! :D

Hej hopp gummi snoåpp nu ska jag försöka börja skriva lite mer i min blogg igen. Inte för de ä så många som läser den men va fan, något ska man ha för sig på dagarna!

Det är ju så att jag kommer att gå i skola i malung nu till hösten och man kan väl lätt säga att Jag börjar bli lite smått nervös för det! För jag känner ju ingen där. Och sen ska jag bo med någon som jag inte alls vet vem det kommer att bli.
Aja den 12:de Augusti ska jag i alla fall vara på plats i Malung med föräldrar och det är något möte med tränare och klassen dåe. Så blir nog brabra!


En backflip i Vintras va lite gött! Hoppas snön kmr hyffsat tidigt iår ;D

Köpte en micro i förrgår btw! På loppis i Granevik, den kostade igentligen 150 kr men min mamma va lite duktig och årutade så fick den för 100 kr så tyckte de va ganska billigt ja. Va en liten buckel på den men de ä väl ingen som ska komma och kolla på den? Så de gör ju desamma..!

De senaste dagarna har de väl inte hänt så mkt? Vi har fått iordning båten kan jag väl berätta! Och jag är nästan lite stolt över den! Fy fan ser ju nice ut :D Glader ä ja över de, men tyvärr så har de ju varit lite pissigt väder nu några dagar så har inte kommit ut på sjön ännu. Men de blir de nog till veckan.!
Sen så har typ en gammal kompis ifrån Idre kommit till Torsby, TONI heter han och de ä väl trevligt att träffa han igen. Tjalla.
Sen så va Eddie och Marcus här igår och tittade på en halv film men sen blev de för hungriga så de åkte hem. Pojkar,pojkar...

Och SEN så vill jag ändra min blogg men de får bli när jag kommer till Malung och har skaffat dator.. Vilket kanske blir i oktober nån gång? Så ni får stå ut med min design liite till. Hoppas ni orkar?

Nej pusshej skrev liiite i alla fall.

// SEO

Kommentarer
Postat av: ida

emma, seriöst. när du är i Torsby sen så MÅSTE vi träffas!

2008-08-04 @ 22:42:40
URL: http://iidasomfaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0