133 cm

Hoppade lite höjd på jobbet idag och slog mitt personliga rekord med 1 cm :D wheej.
Jobbet gick väl bra idag, var väldigt slappt för jag är så kallad "talpratare" på prisutdelningarna som är på torsdagarna. För då så lämnar alla barn oss. SÅ det enda jag har gjort idag är att skriva talet tillsammans med Tobbe och sen pratat var 3:dje timme ungefär. Hoppade in lite som hjälp vid höjdet också. Men har i alla fall gått fort idag så de va skönt.
Och imorrn så kommer det bli ännu mer slappt för då ä john och alla barn borta så vi ledare ska ha kastorama, eller om de va hopporama? A det är i alla fall när man tävlar i 4 olika grenar och får poäng. Ska försöka va med imorrn och tävla men det kommer nog inte gå så bra kan ja lova. Men kul att bara va med. Dagen bli r inte så lång imorgon heller. Sisådär en 4 timmar tror ja men vi får ändå 6 timmar för dagen :D Sen har jag bara 13 timmar kvar att jobba :P:P Snart börjar mitt SOMMARLOV!!!! :D


Vill ha lite sol ja, ngn mer som vill det?

Onödigt mycket jag skriver ibland men har inget bättre för mig. Tog nyss en sväng med våran otroligt snygga FS1:a som är typ skrot. Men den starta faktiskt idag =) AMAZING!!

Fotboll ikväll blir de, pusshej<3

// SEO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0