Borejoggen 2008; DONE!

Japp, nu har man gjort det för 5:te gången. Sprungit den där jäkla saken :D Helt onödigt är de ju igentligen..!
Det vart så att ja gick ut och sprang den igår kväll och så gick jag den med syster Elin och vovve Tyra idag. Vädret idag var väldigt mycket bättre än vad det var igår kan jag säga! För då var det bara blööt och jobbigt. Idag var de kanske inte världens bästa väder heller men kom i alla fall inte så mycket regn.
Igår sprang jag för övrigt på 50 minuter vilket inte är så himla bra tid direkt men de får duga. Sprang på 44 minuter i fjol såatt, men är ju inte alls tränad nu så får väl vara nöjd med det. Syster och jag gick på 1 timme och 20 minuter idag. Undra om det är bra för joggen är ju som bekant 8,6 kilometer? För vi gick hela vägen, Powerwalk också! :P
Sen var det Prisutdelning vid 1, de lottar ut priser till alla som har varit med. Och tro det eller ej så vann jag, fast priset kanske inte var de roligaste. En utomhustimer (Y) kommer använda den SÅE mycket! Broder vann också lite små grejer.

Händer det något för mig ikväll då? Nej... Det kommer inte hända någonting. Men men de får väl bli bra. Kanske skulle iväg och bada i alla fall. Får se hur de blir, beror på vädret...
Annars blir dt att vi skulle gå över till grannarna på kvällen. Blir nog lite kul i alla fall...

Japp, ska nog ut och ta kort på de nice flowers som finns nu snart, himla fint är de!
Och för övrigt. Ni MÅSTE bara lyssna på den här bästigaste låten :O
Jason Mraz - Details in the Fabric
Verkligen skit bra låt de :)!

Nej ha det bra :) kanske kommer upp en flower bild sen då ^^ Pusshej<3


Titta en bild :O

// SEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0