Bra spelat!

Spelade match i Kristinehamn idag mot Villastaden. Hela vårat lag spela faktiskt bra tycker ja, kämpa as bra i alla fall :P Så de blev 0-0 vilket är ganska bra eftersom de ligger 1:a i serien.!

Ja dagen idag.
Gick upp vid 11 tiden nån gång och såg färdigt på Narnia 2, faktiskt ganska bra var den. Fast 1:an var bättre tycker jag.
Efter filmen så har jag jonglerat typ i 1 timme eller 2 och sen var de fotboll hela dagen. Kom hem nu vid 21 så det har varit det hela dagen. Lite drygt när det är matcher så långt bort för dröjer så länge. Vi har liksom åkte 30 mil nu :(



Harry Potter panik fick ja nu, kommer inte ihåg hur 5:te filmen va :O måste se den igen.!! Ser den nog imorrn tror ja.
Ja inte mycket som har hänt idag alltså. Kommer bli att jag kollar på fotboll nu tror ja. Ni får ha de <3

Jag vill till Malung ja, har nästan bestämt mig. Bara att vänta och se om mina föräldrar godkänner det också..

// SEO


Kommentarer
Postat av: Ida

emmaa! ofc måste vi leka! när kan du? :P bloggandet går bätter nu ^^

2008-06-23 @ 19:24:08
URL: http://iidasomfaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0