Hej =)

Ska jag ha det här som en känslosam blogg? Kanske, kanske inte? Det har jag inte bestämt ännu. För det är så att min blogg, alltså http://JeNeParler.blogg.se är flaggad för flytt och har varit det i över en vecka nu så jag har absolut ingenstans att skriva av mig. Då tänkte jag, jag gör en blogg til :D Jaaa! Och det gjorde jag. Tralala.

Ni som inte vet vem jag är behöver bara veta att jag är jag, jag lever ett inte så intressant liv och är 15 år. Kanske ska flytta nu när jag går ut högstadiet, vilket jag gör IMORGON! eller så stannar jag där jag lever nu.
Shiit jag går ut 9:an imorgon..! Hur kan det ha gått så fort hela högstadiet. Det gick på ett kick. Och nu är de liksom slut... Någon mer som har känt att livet går väldigt fort vissa stunder? För det har verkligen de här 3 åren gjort.

Aja, ska iväg och bada med gulliga M nu, fixar iordning bloggen sen när jag kommer hem efter badningen.
Pusshej

// SEO

Kommentarer
Postat av: Jaq

ha en trevlig dag =)

2008-06-11 @ 18:28:42
URL: http://jaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0