Idag är idag imorrn är imorrn

Japp idag så vaknade jag kring 12 tiden. Ganska länge att sova men de va behövligt :P För Jimmie kom typ vid 12 igår och va väl kvar till 3 och sen somna ja inte förens vid 4. Spelade i alla fall lite tv spel och ja va inte så himla duktig på att köra bil kan jag lova. Inte så lätt heller när man har en jätte liten tvskärm med färgfel på.

Aja vaknade i alla fall alltså ganska sent idag, och sen så slappade jag fram tills då det var fotbollsmatch.
Spelade ute som vänster back och det gick väl varken dåligt eller bra för mig. Matchen tyckte jag att vårat lag hade övertaget i men de andra hade typ tur och i slutet fick de in ett mål så slutresultatet blev 3-2. Det var för annat skattkärr som vi mötte.
Så nu har alltså Mallbacken förlorat 2 matcher i rad :S inte bra. Men jaja, seriös träning som gäller nu till vecka tjejer!

Kom väl hem runt 18.30 och sen dess, så ja. Har ja inte gjort så värst mycket. Suttit vid datorn sett på film och lite grejer.
Men ska försöka sova tidigt idag eftersom imorgon börjar sommarjobbet. Så ja, ni får ha det bra

// SEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0