Midsommar är förbi..

Och tack och lov för det? Eller vad säger ni?
Nej då midsommar dögd, satt hemma typ till 22 sen så drog ja till en älv där det var en bänk och blev knottbiten och satt och pratade i typ 3 timmar. Det var väl trevlans, förutom att de va kaaallt :S Men lilla Torsby slapp i alla fall regnet! :D
Så ja, midsommar blev som vanligt för min del, inte så jätte speciellt men duger =) Förra året var min familj till stöllet och det var inte heller någon jhätte hit kan ja lova :P Menmen så ä midsommarn här.

Idag kommer ja dra till våran kära båt som står vid frykens kant och gnistrar i den strålande sol som tittar förbi lite då och då. Visst ä ja poetisk? NOT! Haha nej då :) Poesi har aldrig varit min starka sida, likså svenska i skolan.! Ett under att jag fick det betyget ja fick :O
Nej men ska i alla fall försöka få klart det jädrans kapellet till båten idag :) Sen är det inte så mycket kvar längre på den. GUD så GÖTT! Förstår ni hur många jädrans timmar jag har lagt ner på den båten :! Typ 100 minst! Åh nu är den snart klar. Man kan inte annat än älska det <3

Nej finns inte så mycket att skriva. Om ni ser min blogg så har ja gjort om den lite, vet inte om den är precis snygg men i alla fall så är det lite skillnad. Är ljust i stället för möörkt nu vilket ja tkr är bra.
Nej mat sedan Oleby för min del, pusshej<3

// SEO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0