Nu är det slut... nästan!

Japp, nu är skolan slut. 9:an slut... Är det skönt? Nja vet inte riktigt. Det är nu man ska välja på riktigt va man ska gå för gymnasiet och det är ungefär nu man tar första riktiga klivet i livet.
Ikväll kommer alla 9:or att bli bjudna på en fin middag och sen kommer det komma en gäst och underhålla oss. Ingen vet dock vem det är som kommer utan det ska bli en överraskning. Förra årets 9:or blev underhållna av Brolle Junior till exempel. Så det blir nog jätte bra! :) 



Hade en Rosa klänning på mig idag. Snäll syster jag har som lånar ut kläder till mig, så examenskläderna blev inte alls dyra. Endast skor och legjeans behövde ja köpa :D

Jaa, livet går framåt. FORT! Allt går verlkligen fort. På måndag, så kommer jag börja sommarjobbet som varar i 3 veckor. Gött med pengar :D Och sen så kommer det bli mycket båt i sommar tror ja! Det är också jätte härligt!

// SEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0