söndag den 29 juni

Hej världen. Hur mår ni?
Själv så vet jag inte hur jag mår längre, har ingen aning. Dagarna bara går och jag flyter med. Finns inte så mycket att göra. Umgås sällan med kompisar och om jag inte jobbar så blir det träning oftast. Japp men det är mitt liv för tillfället så bara att leva med  det!

Igår skulle Malin ha kommit hit men så blev det inte så för skulle tydligen se på en film som familjen hade hyrt så bidde inget. Men skulle typ ha varit första gången vi umgåtts på typ... Ett halvår eller något? Gud har saknat dig männsika! Men vi får ta och göra något nån annan dag i stället.

Nej vetinte va ja ska skriva. Kanske båten idag annars så tvättar jag mopeden och kanske tar ett dopp i fryken? Får se :P Pusshej<3

// SEO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0