bilddagboken.se?

Ni som vill se min bilddagbok kan ju gå in på http://twintip.bilddagboken.se

Men, det var ju det jag skulle prata om, Bilddagboken. Jag lägger ner väldigt mycket tid där. För varenda gång man går in, det vill säga kanske 1 gång om dagen om man har tur. Så är det typ 30 vänner som har lagt in bilder, och kan lova att det sån grym tid att kolla igenom alla bilder.  Men i och för sig är det ganska kul :D Får väl skylla mig själv som kollar på alla (A)

Idag, så kom jag till malung typ 20 i 8. Gick till lägenheten. Somna, Gick till skolan och hade engelska. Satt vid datorn hela egelskalektionen och letade efter information om Phoenix men fann typ inget.
Gick till skolsköterskan, hon var inte där, gick hem till mig och sen ner till affären och handlade med Emma. Handlade för nästan 250 KR MAT! Det är dyrt med mat! Men handlade ett stort förråd med massa grejor så va därför de vart så dyrt :)
Sen så gick ja till skolsköterskan och då va skoldoktorn där så jag fick något recept för min ögonirritation som jag har haft i typ 3 veckor nu.
Åt mat med Emma och sen gick vi till data salen och här sitter jag nu :D Wheej, gjort mycket fast ändå ingenting.
Ska snart på gymmet, ska bli gött :D

Pusshej <3

//SEO


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är nog den enda i sverige som inte har bilddagbok xD

2008-10-13 @ 18:39:54
URL: http://baddiesboogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0