Grattis VICTOR NORBÄCK

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade år, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva ut i hundrade år!!!! osv...

Ja idag fyller alltså Victor år, hela 16 år :D Grattis, grattis till han. Hoppas han får en bra dag i Karlstad idag!

Själv så sitter jag på historia lektionen och försöker få tag på lite fakta om Henrik Sjöfararen. Vet inte om det går så jätte bra men. Vi ska göra en muntlig presentation om våra upptäcksresare snart tror ja. Det är rätt så drygt tycker jag :/ Men gött när de ä över vilket är snart.

Idag är det i alla fall riktigt god mat här i Malung! Pannkakor :D:D Mums säger man till de alltså!
Ikväll är de innebandy också vilket ä skojj som satan! Och imorrn hokey, de ä rätt skönt att vi håller igång. Förhoppningsvis blirre gymme till helga också.

Nej ska väl plugga lite också :)
BTW, såg mitt första Grey's and Atomy (stavning?) igår. De va bra, fast alla dog ju :'(

Nej ni får ha de bäst :D

Öjt, en sak till. ja drömde att jag åkte skidor i natt <3 De va helt underbart :D

// SEO


Kommentarer
Postat av: stina

såklart vi ska på gym :), se match med mig på lördag vid 11 ?

2008-10-09 @ 11:19:51
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0