Gubbar med sjömanskostym

Idag så steg man upp kl 5 som vanligt på måndagsmornar. Man är helt död men man pallrar sig i alla fall iväg till bussen som går 6:15. Ett mirakel att man gör de igentligen tkr ja :)

Idag när jag kom hit till Malung så tog vi bussen upp till Sälen. Vi åkte till Högfjällshotellet, måste bara säga att allt är väldigt "snofsigt" där :O! Jaja iaf där gick vi in i en sal med massa stolar nämligen konferanc rummet. Där stod en gubbe i sån där ni vet jätte fin kavaj med knappar. De är ju en sjömanskostym tror ja. Första intrycket = OH Shiet, den mannen har mycket pengar!
Aja iaf lyssna vi på han i kanske 2 timmar. Sen varre lunch. Sen så lyssna vi på en annan gubbe och sen åkte vi hem.
Vad lärde sig Emma på den här dagen? Nja inte så jätte mycket, dels för att de går verkligen inte att koncentrera sig i typ 4-5 timmar på gubbar som pratar och sen att stolarna var som sten så man fick träsmak i röven. Men trots detta så lärde jag mig att man inte får någonting gratis i livet. Man måste hela tiden anpassa sig efter andra men samtidigt sticka ut med sina egna ideér. Man ska aldrig ge sig och bara man vill och vågar så kommer man gå långt.
Humöret var också väldigt viktigt!

Så lite nytta kanske de va att vara på den där konferans dagen uppe i Sälen fjällen, kanske är de just den dagen som gör att jag kommer lyckas i mitt liv framöver? Vem vet. kanske kanske inte. En sak vet jag i alla fall att deras muffins som de bjudde på var MUMS!



När jag kom hem sprang jag 7,2 sen åt jag falukorv och stuvade macaroner. De var gott!
Ikväll ska jag plugga historia och äta korv omelett. För åt ingen igår :D:D Pusshej ha de tiktigt GAY

// SEO

Kommentarer
Postat av: Hanna

hur fasen orkar du gå upp kl 5 på möran? :o



jag ska höra med martin sen på träningen när vi ska åka o hämta vårat pris :D <3

2008-10-07 @ 16:19:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0