Gymtröttehet, en grym sjukdom

Ni som tränar på gym vet att om man går på gymmet, så är hela dagen seg efter det. Man orkar nästan ingenting, det enda man gör är att man längtar efter mat! :D Men men. Det är även väldigt skönt eftersom man känner att man gjort något bra!

Idag så ska vi äta Lammkotlett. Är det gott? Har nog aldrig ätit det i hela mitt liv tror ja, så ska bli lite spännande :)
Pappa har köpt ett får så vi äter det hela tiden, eller. På helgerna när jag är hemma rättare sagt :) För på veckorna blir de ju lite lättvindig mat, för de ä enkelt att laga själv! Aja förra helgen åt vi i alla fall Lammgryta och ris. Det var riktigt smaskigt och jag tror inte det blir något sämmre idag! :D

Var hos Elin igår kväll också :) Kul var det att få träffa henne igen! Var verkligen jätte länge sen som sagt var.
Vi såg på 2 filmer och åt popcorn och chis och prata en massa :) Riktigt mysigt! Det får vi göra om Elin!

Nej, tycker ni jag skriver för mycket? Idag var det ju inte så långt. Eller hur ;) Så ja, ha de bäst. Skriver väl imorgon när jag är i Malung igen.
Pusshej

//SEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0