Ja ä nog lite kär :D

Nu kom jag på vad det var jag skulle ha skrivit om i mitt förra inlägg. Jo det är så att jag har funnit en skit snygg jacka, och ja blev lite kär i den tror ja :$ Nikita Aribag Jacket heter den och ja tycker om den kan ja lova :D


here it is! and I like it!

Skulle kanske vara snyggare i svart, blått och vitt. Eller i gul, svart och vitt :) Men får se, har bara funnit denna färgen på nätet ännu. Och sen kommer den inte släppas förens i slutet av oktober. Men det är ju ganska snart. Fann i alla fall en hemsida man kunde köpa den ifrån, så får se om min plånbok tillåter mig

Igår så skulle jag och Victor hoppa studsmatta, efter tag så låter det HEJ! Vem kan de vara? Jo det är Julia, hon bor granne med oss och det är hennes studsmatta vi hoppar på. Så då blev de inte riktigt lika kul att hoppa längre :/ Menmen, får la hoppa en annan gång.
Kom även ut och sprang en sväng igår också, det var gött!

Kanske Rallybrudar ikväll med familjen? Skulle va kul att se filmen för den är ju inspelad en del i TORSBY och är bor ju jag såatt kul att se om man känner igen sig. Filmen för övrigt har väl inte fått direkt bra recentioner men det brukar ju vara så att om den får dåliga brukar den va bra och om det är bra så brukar den va skit dålig. Så kanske ä lite posetivt ändå :)

Nej, nu ska jag på gymmet och träna lite :) Ha de bäst!
PUSSHEJ

//SEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0