Jag ger aldrig upp värmländskan!

Hallå, Robin du kan ju inte klaga på mitt språk :O
Ja kmr aldrig i hela mitt liv ge upp värmländskan och börja snacka som en storstads fjolla. Ush de ä de värsta jag vet :S xD
Men visst man kanske påverkar lite av att alla går runt och säger, "de ä chill", "är du pepp på det här", "fett mannen"... osv.. Det får nog en viss inverkan på en, så förlåt. Ja ska försöka att inte ta till mig alla såna ord och prata som ja brukar :D Torsbymål föralltid!<3


Rummet i Malung då :) Trivs gör ja!

Vet ni en sak som jag har gjort i helgen :D:D Eller idag rättare sagt? Jo, fick sitta i en rallycross bil när min syrras kille körde. Robin Olsson heter han ( www.robinolsson.eu ) och han är typ nere i europa och kör. Så han va riktigt duktig, nästan så man blev lite rädd imellanåt kan jag lova :) Tänk er kör fort som satan mot en kurva och så handbroms, växla ner. Acca iväg igen! De ä en riktigt adneralinkick grej de :D Synd att Reito banan som vi va och körde på ä så kort (A)

Igår, så va jag i Stjernehallen me Fia, Mickan, Stina och Hanna. Vi körde lite träning och de va kul :) Kul att få träffa dem igen för de gör man ju inte så jätte ofta längre :/ Fast ska nog på gymme och träna me Stina på Sönda :D

Och ikväll, så ska ja till Elin och se på film. Guuud va länge sen det var jag såg den människan ens :| Det är hemskt att man tappar kontakten med så många nu när man flyttat :/ Och jag kan ju inte säga att jag ä den bästa på att hålla kontakten med de flesta heller, så borde igentligen bättra mig på det! men är svårt att hinna med allt varje helg, oftast så gör man saker hela helgerna. Och sen så ä man ju trött efter veckan eftersom vi tränar ju en del och så! Aja ä i alla fall kul när man träffar folk för ja gillar verkligen så många! <3

Nej, för långt inlägg va? Ni orkar inte läsa allt :D xD Ni som läste allt skriv en kommentar för de ä ballt om ni gör de, haha.!
Ha de bäst allihopa.
Robin va de här mkt fjollstadsbo också?

PUSSHEJ

//SEO

Kommentarer
Postat av: Alina

mm det lät gott! :)

2008-10-11 @ 22:57:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Hanna

snyggt du har det där ;D lägg in mer bilder från "lägenheter" ? :D <33

2008-10-11 @ 23:06:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie

Wiiiiiee! jag läste igenom allt!!

2008-10-12 @ 12:38:34
URL: http://baddieboogie.blogg.se/
Postat av: Marie

Wiiiiiee! jag läste igenom allt!!

2008-10-12 @ 12:40:41
URL: http://baddiesboogie.blogg.se/
Postat av: robin

(Y)

2008-10-12 @ 22:34:07
Postat av: robin

va väl nö bätter iaf! ;)

2008-10-12 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0