Klippning + Färgning




Var till Salong Dominique i morse vid 11 och Mikaela klippte mig :) Vi skar hela håret och jag tyckte det blev rätt bra. Blev nöjd iaf :P Mamma klagar som vanligt på att det blev för kort men jag börjar bli van på att hon gör det. Fast hon menar ju inget illa heller, vill nog bara att det ska vara som när jag var liten och hon bestämmde min frisyr. ;)

Efter det åkte jag och syrran och köpte färg och sedan färgade vi mig. Det blev Moccabrunt "nyans 850" och ett blont fält på vardera sida i underhåret typ. Tack för att du färgade mig Elin :)

Dagen har annars vart lugn och tog en springrunda nu på kvällen.
Imorrn kommer tubi och ser på film :) Blir nog kul!
Pusshej

//SEO

Kommentarer
Postat av: Ida

fan va nice de ble :)

2008-10-31 @ 19:38:50
URL: http://alskamer.blogg.se/
Postat av: Thomas:)

Söt till tusen;)

2008-11-01 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0