Livet kan gå bra fort ibland

Wheej, mitt mat sug har nu släppt :D
Sen jag kom till Malung har jag ungefär vart sugen på mat 24/7 och typ alltid vart hungrig. Men nu blir jag i alla fall mätt och belåten när jag äter :)
Var föressten Fiskpinnar och Potatis i skolan idag ;D

Dream on jag vill åka skidor så plx snälla gud fixa snö.
Idag när jag vaknade var det regningt. Så idag fick alltså gå till skolan för de går inte att åka skate board när de ä BlÖtt :/
Och sen är de ju punka på min cykel också :(!!! Dret är de. Men var i alla fall och lämnade in den på Eric's service eller ngt förut. Så förhoppningsvis skulle jag få tillbaka cykeln i eftermiddag. Annars på måndag för han jobba typ bara måna tisda o onsda.

Just COOPERTEST sen också, which me luck. Ja är så peppad för de, NOT!
7,5 varv runt en jäkla löparbana MAX. Orkar inte :( Men de ska nog gå.
Pusshej wheej

// SEO

Kommentarer
Postat av: Marie

Då addar jag dig med :P

2008-10-01 @ 18:35:49
URL: http://baddieboogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0