Rundtur i min lägenhet :D

Så, det tog ett tag. Men nu ska ni få se hur jag bor i Malung ^^
Kan ju för er som inte vet säga att jag bor själv i en 3:a på ett ställe som heter Fällen. Det är som ett salgs elevhem fast det är massa lägenheter iställer för rum. Det är riktigt nice där och de ä gött att man bor där för alla man känner bor typ där också!


Vi börjar då med min hall, inte så mycket och se :) Men här ä den iaf


Min Toalett, där man duschar och oftast gör sina.. ja behov.


Mitt köksbord. Hade tagit en bild på hela köket också men den försvann :$ Men det är inte så mycket, en diskoho som är ganska stor och kyl+frys. Och sedan är de en stor bänk också (Y) rymligt och bra :D


Mitt vardagsrum som är, "HUGE" Allderles för stort. Det ekar om man står i hörnet typ! Aja här sitter man och spelar tv spel ser på tv och äter mat :)


Här är då mitt rum :) Det är då det finaste rummet i lägenheten eftersom det är det enda jag har brytt mig om att göra ngt åt. Har satt upp lite nya gardiner och så har ja en ny matta också :D Men här det alltså man ligger och sover och mysar :)

Har även ett rum till som en annan tjej bodde i från början "Camilla" men hon flyttade till sin kompis FAnny som går samma linje som henne. Jag klagar inte om de eftersom vi gick inte så bra ihop. Men det rummet har jag inget i, orkar inte städa det heller. Men har alltså ett "gästrum" om det är folk som vill komma och hälsa på ngn gg ;D



Det var alltså min lägenhet i Malung det, nu är jag hemma och ska vara hemma hela lovet. Ska bli skönt med lov!
Men nu ska jag ut och hoppa studsmatta!
Take care<3

ohlala :D:D:D:D

//SEO

Kommentarer
Postat av: ida

Vad fint de är :) Vill verkligen komma och kolla någon gång :D <3

2008-10-24 @ 22:15:07
URL: http://alskamer.blogg.se/
Postat av: Hanna

fy fan va stort!! :O LYX!! :Phahah

2008-10-25 @ 12:57:56
URL: http://hannafrykholm.blogg.se/
Postat av: Marie

OJ! Stort! Men blir det inte ganska dyrt att bo själv?

2008-10-25 @ 13:19:10
URL: http://baddiesboogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0