Slappisveckan.nu

Oj oj, nu får de gå fort. Lisa kommer halv och klockan ä nu 11.27. Cp sega datorer var de här i skolan idag också!

Idag så drar jag hem efter jag har ätit med Lisa och sen gymme. Alltså efter gymme :) Ska bli gött att få träna lite tkr ja, har inte haft så mkt träning den här veckan.
Mån:Gym
Ons:Fotboll
Fre: Hokey och Gym
Ganska slappt ärre! + att vi inte har haft några lektioner den här veckan :D
Va hokey i morse, va skita kul :D drygaste är väl att de ä imellan 7-9 så man måste gå upp dret tidigt :/ De suger lite, men de ä nästan värt de.! För man känner verkligen hur man blir bättre och bättre för varje gång som man åker :)

Alltså, när ja satt här förut och vänta på datorn så visst jag precis va jag skulle skriva men nu har jag glömt det, typiskt mig. Ni får ha de bäst folket, För nu ä Lisa klar med sin snabbis me Robin, höhö :D
Pusshej, hörs i helga :D

//SEO

Kommentarer
Postat av: Marie

Va fan? Slappt?? Det låter ju jobbigt! xD

2008-10-17 @ 14:31:36
URL: http://baddiesboogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0