Slut med godisstopp

Orkar inte inte äta godis längre. Man kan nog ta sig en bit eller två nån gång ibland utan att man dör :P Så nu, börjar jag helt enkelt med det igen.
Kommer nog fortfarande inte äta godis bara för att de ä godis utan när man är sugen på ngt.
Typ mörk choklad de ä GOTT :D Så det kommer det väl bli nån gång när man är hemma på helgen.

Bodaborg imorrn med Stina, Hanna och Mickan då :D Kommer nog bli riktigt skojj!
De som är drygt ä att bussen ifrån trosby går 5:30. Jag kommer sova!

Så därför ska jag gå och lägga mig nu, godnatt. pusshej

// SEO

Kommentarer
Postat av: MArie

Mörk choklad is the shit!

2008-10-28 @ 22:50:16
URL: http://baddiesboogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0