Snöööö<3



Det är nu snö i tandådalen :D Och de har börjat att spruta också, puss på det! Snart skidor betyder det! <3
Snöade tydligen i Torsby också så det var allderles vitt i morse men det missa jag :/

Dagen har vart riktigt kul och jag har tillbringat den i Bodaborg med Stina, Mickan och Hanna :D
Vi åkte ifrån torsby halv 6 i morse och kom hem nu vid 6. Vi hann med Bodaborg i 4 timmar med ENORMT mycket mölj :D och McDonalds "donken" och ett stopp på HM.
Mickan höll på att skita ner sig när vi var på bodaborg för det var spök vecka och då var de gubbar med maskar som gick omkring och skrämmdes. Lite läskigt var det!

Men, nu är jag trött. Ska kolla på Oth, ta en dusch och äta kvällsmat :D PUSS!

//SEO

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Du är utmanad i min blogg! : D

2008-10-30 @ 19:49:59
URL: http://www.popkatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0