Sovmorgon<3

Imorgon har jag ätligen sovmorgon :) Till halv 1!!!
Det enda som är krukset är att jag måste göra några frågor men de gör jag nog typ 11 lr nått imorrn. Orkar inte göra de nu är hungrig och trött! =/


Längtar tills snön kommer. Såg ju lite snö igår är ja va i Sälen iaf :)

Dagen har väl gått fort. Hade historia prov förut om Sverige imellan 1200-talet till 1500-talet. Det gick väl sisådär. Var massa kungar typ. Skrev 16 sidor tror ja. Så längden räcker nog :P

Nej nu ska jag hem och äta mat <3 Puss på det!
Sen ska jag dra och bada me Lisa Fisa i Badhuset. Tror Viktor skulle med också :) Blir nice de!
Neeee herråpp!
PUSS

PS.. PAPPA HAR BESTÄLLT MINA SKIDOR NU <3

//SEO

Kommentarer
Postat av: Robin

16 sidor? :O jävla pluggjävel!!!! xD

2008-10-10 @ 23:55:13
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig helg:)

2008-10-10 @ 23:59:28
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0