Summerrail IGEN :D

Hej hopp gummi snopp. Fin början på ett inlägg tkr ja!

Alltså, vad händer i Malung? Inte så mkt, idag hade jag sovmorgon till 1. Då hade vi Fotboll och sen slutade jag efter det.
Drog hem till Lisa och åt Spaghetti och Beacon och lite gräddsås till det. Fast såsen blev eller såg ut som sky. Trots det så var det riktigt gott! Tack för den maten Lisa :)

Sen drog jag hem, men på vägen hem träffa ja pojkarna som var på väg till ishallen för att raila så jag drog dit och kollade. Det var nice där! men blev as kallt framåt kvällen :/ Så ja drog hem, duscha och nu sitter jag här på 7:an framför datorn och lyssnar på när Patrik förhör Julle på ett prov om Naturkunskap. Tror de ä B kursen. Fattar inte så mkt vad de snackar om så har slutat lyssna x)

PS: POJKARNA är VÄLDIGT duktiga på rail!!!! Bara så att ni vet. Det är helt sjukt vad de kan :O Man känner sig ganska dålig jämfört med dem kan ja lova, fast de är väl därför man ä här :P För att lära sig såna sjuka saker :D:D:D:D:D

Hoppas folket har de bra som läser här :D För med mig är det riktigt fint.

Allt blir så pinsamt när man är runt omkring dig :*

//SEO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma BERÄTTA :D !! :D <33333333333

2008-10-16 @ 21:47:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0