Utmanad!

Blev Utmanad av Yohanna

Regler
* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag tycker aldrig jag är bra på något även fast folk säger det
2. Jag dreglar när jag sover
3. Jag älskar choklad <3
4. Jag älskar adrenalinkickar
5. Jag är alltid jätte rädd när jag ser på skräckfilmer
6. Jag vill oftast inte visa mig utan plattat hår
7. Jag vill just nu åka skidor

Utmanade
Hanna
Fia
Ida H
Ida T
Stina
Sofia
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0