SM åre :)

Nu är jag hemma från min vecka av skidlärarutbildning i Åre och det har varit kanon väder och skit skoj :D Lärt sig en del om skidåkning har man också gjort så nu kanske jag kan lära några att åka skidor iaf :)

På fredan var det SM kval och jag smet iväg runt lunch från kursen för att vara med. Hoppade och gjorde en 540 tail och sen drog jag tillbaka till kursen. Alla tjejer gick vidare till final som var dagen där på så ja :) Dit gick ja.
Dagen efter åkte jag iväg runt lunch också, för att vara med. Men kom lite sent så hann aldrig träna någonting innan själva finalen var. Pirrigt vart det.
Försökte en 720 med grab men överrotera lite granna i första försöket. Andra försöket så tästa jag samma trick igen och var så himla när på att sätta det. Men icke sann icke.
Menmen, kom iaf två:a i SM och det får jag väl vara glad till :) Grattis till Michaela Utsi som vann på sin 720 ;D Men nästa år då du :)

Dator ska jag försöka köpa snart också, ska bara vänta på att den kommer in i lager och den ser ut så här!

Och när jag har fått den så lovar jag att fixa bloggen mer och lägga ner lite tid på att få in lite mer inlägg :)

Ha det bäst och jag saknar Thomas, men imorrn ses vi och det var nästan två veckor sen sist :$ Längtar :D
Bada blir det imorgon ockås :D Kallt men gött! Pusshej <3

//SEO


Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Han fick hjärtinfrakt och klarade det inte. :(

2009-04-29 @ 17:21:14
URL: http://alskamer.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jag längtar så enormt mycket tills i morgon! ska bli BÄST att få se dig igen:)<3

2009-04-29 @ 19:25:52
URL: http://tubi.blogg.se/
Postat av: mickis

hoppas det blir att man kan åka nått tillsammans:)

kommer träna som bara den och försöka hålla kvar platsen;) haha

2009-11-08 @ 14:13:42
URL: http://michaelautsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0