Vårvädret (Y)

Oj vad jag uppdaterar :) Eller inte, det blir aldrig att man kommer till datorn att skriva längre. Men nu göra jag det i alla fall.

Vädret idag är inte så bra, men har varit super måndag och tisdag. Det känns verkligen att våren är på väg och igår satt jag och läste och solade. Det var mums :)
Kanske kommer dra upp till Kläppen en sväng i regnvädret idag också för Micke är där på besök så man får väl åka och hälsa på han lite. Han kanske ska börja här ju (Y)

En trist sak är att nu är våra åkdagar helt slut :/ Och det suger. Har haft tre prov på 2 dagar nu och det känns verkligen att skolan drar igång. Och det känns både bra och dåligt för man har ju faktiskt åkt så mycket skidor så man nästan klarar sig utan det ett tag :)

Nej nu ska jag nog dra och äta med Lis fis och Emma :) Ha det bäst!  <3

//SEO

Kommentarer
Postat av: Thomas

kul att åka;)

2009-04-08 @ 22:36:59
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0