900 :D:D

Idag så klara jag 900 för första gången :) Shit va man blir glad när det går bra! Och det vädret vi hade idag kan man inte direkt klaga på :) Helt blå himmel med strålande sol! Lite kallt dock :/ Typ 18 minus eller ngt. Men nu längtar jag verkligen till tävlingen på lördag!

Igår så var jag på Bigairbag uppvisning också, det var helt sjukt kul :D Det var jätte mycket folk och jag, Hebbe, Maxi, Järnberg och Färnvik böjd på en show :) Det var speaker och folket jublade och det var jätte mojs :D
En av de roligaste grejer jag gjort typ!! :D

Längtar tills på lörda då Thomas kommer också :) <3
Jag är super duper glad :D

//SEO


Kommentarer
Postat av: Thomas

Du är super duper glad?:D jag längtar som fan tills på lördag. vill bara att UKM ska vara slut och jag får sätta mig i bilen och sen bara åka=$ underbart<3

2009-02-11 @ 20:18:17
URL: http://tubi.blogg.se/
Postat av: sofia

900:o de lär ju va typ typ 4 varv de eller? :O

2009-02-12 @ 23:12:08
URL: http://damdadidoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0