Dradamdidoo

Imorrn hoppas ja på hyffsat väder i Kläppen för imorrn ska jag jäklar i mig tästa en 7:a i black line :) Smaska på lite feting grabs på 3:a och 5:a också får de bli! För nu är de mitten av sesongen och de är nu man ska börja utvecklas ordentligt :D Kanske en misty 5:a i lilla redline också? om ja har tur :D Aja, hoppas på FINT väder!

Funderar starkt på att inköpa ett par nya gogglar nu för sist jag åkte i Kläppen, alltså i onsdags, så kom de in vattendroppar på insidan och sen frös de och jag såg inte ett enda dgg :/ Lite drygt varre och nu blir de nya!
Ska kolla på hovfjället till helgen för jobbar och hoppas de har några snygga modeller hemma :)

Hann med att städa idag också :D Så nu är de rent i lägenheten. Men nu ska jag dra :) Lägger in ett inlägg imorrn om hur de gick, hoppas på de bästa iaf :)
Puss hej <3

längtar tills lörda :$

//SEO

Kommentarer
Postat av: stina

kan och kan =P

om man kunde skulle den va värd så mkt

2009-02-05 @ 21:03:20
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/
Postat av: Thomas

längat också tills på lördag:)<3

2009-02-05 @ 21:55:33
URL: http://tubi.blogg.se/
Postat av: Marie

Tjenna :)

Det är najs i Sunne^^ Lite missförstånd och sånt har det blivit. Inte lätt att bo tre tjejer i samma lägenhet vettu. Men annars bra :)

Kommer du till Torsby och kollar UKM?

2009-02-07 @ 13:37:35
URL: http://baddiesboogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0