Jib Academy 2009

Japp i lördas var det Jib academy i Tandådalen. Victor var med hemifrån och vi åkte upp TIDIGT, typ vid 7 tiden till fjället.
Det var sol men ganska kallt...
Först var de typ uppvärmning och joks till lunch tid vid 12. Och när det var dags för lunch så drog jag ner till värdshuset för benke och peter bjöd på lunch där och tro på fan att jag råkar frontalkrocka med en annan skidåkare och stukar armen och smäller i huvudet.
Efter det tänkte jag inte va med på tävlingen men efter en lååång lunch så drog jag och tästa ändå :)
Och det gick väl sådär, gjorde en line på två 3:orm, gick sådär. Sen tästa jag en 7:a men de funka inte alls :/

Men sen när de va prisutdelning och jag gick vidare som dark rider :D så nu är de kläppen nästa ;D GÖTT!
Jekub och Hebbe och Jon gick också vidare :D

Nej nu ska jag dampa på msn me Therese, P=usshej<3

//SEO

Kommentarer
Postat av: Thomas

Kul att du gick vidare:)<3

2009-02-16 @ 22:57:19
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0