Puder och BC kicker :D

Åkte i Sälen idag :D I Tandådalens park på förmiddan och snurra i stora kickarna, kände på dom lite inför jib academy :D De var faktiskt skönare än vad jag trodde så de döger nog :p
Efter lunch så drog hela klassen upp på hundfjället och gick i typ 1 m snö 1 km och fann ett spot som vi byggde en BC kicker :D Alltså en Back country kicker. Vi åkte där hela eftermiddan och det var helt underbart med så mycket SNÖ :D <3

På vägen hem fick jag reda på att jag skulle vara med på en uppvisning imorgon i Stöten på deras BIg air bag, typ en jätte stor ballong eller ngt man landar på, kommer va as läskigt första gg :s men de blir kul :P


Kanske de här Oakley crowbar?

Ska gogglar också och jag har beslutsångest, saknar min thomas gör jag också :/
Pusshej leverpastej :D

//SEO

Kommentarer
Postat av: Thomas

Din thomas saknar sin emma också ska du veta! <3

2009-02-09 @ 21:09:52
URL: http://tubi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att höra att det gå bra för dig :D Gick det bra på uppvisingen? :D

Jag mår väldigt fint annars, det knallar o går som man säger. Visste inte riktigt vart jag skulle svara på din kommentar så jag lägger ett här ;D

Ne... Vi får ta o träffas nån dag va ^^

Puss på dig ^^

2009-02-10 @ 10:58:31
Postat av: Anonym

och detta var från Vicki xD Glömmer alltid skriva det!

2009-02-10 @ 10:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0