Slappis dag

Idag så orkade jag inte åka upp imorse till Kläppen utan blev hemma. Delvis för att jag var trött men mest för att min arm fortfarande är lite dryg sen jag krocka. Fast på fredag då jäklar ska jag åka :)
Var jätte läskigt när jag åkte i måndags för då våga jag inte göra ngt och var helt osäker på skidorna. Kändes som alla skulle köra in i mig ungefär, inte kul. Men man får nog ge det lite tid innan det känns lika ige´n :)

Min dag har idag betått utav 3 filmer och sen lagat mat, nu ska jag göra läxa med felix på 7:an.
Saknar dig Thomas och längtar tills på lörda då vi ses :)

//SEO

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

taack för att du läser ;D haha Jo ja e stor ;o ahah men ja har börjat träna friskis o svettis nu med ida :D malin har också hoppat på nu :P , roligt äre :) du får bli med ngåogn gång när du e hemma? :D PUSS <3

2009-02-18 @ 19:20:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Thomas

Jag sknar dig i massor och längtar enormt tills på lördag! LOVE U<3

2009-02-18 @ 21:00:17
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0