It's snow outside!

Idag så drog jag upp tidigt och åkte tillbaka till Malung. Sov typ halva vägen hit som vanligt för man är lite trött när man går upp tidigt, i alla fall jag!

Skolan började vid 9 och jag har hunnit med Engelska, Historia och Tyska än så länge. Har nyss haft lunch och ska allderles snart dra och ha min andra historia lektion för dagen. Tror vi skulle få se på film för nästan halva min klass är sjuk i feber så då tyckte Håkan att det var lika bra så de andra inte missar så mycket! Och jag klagar inte direkt :D

Något som är underbart är att det har kommit tillbaka lite snö :D Det snöa igår och sen har det snöat större delen av förmiddan nu idag så det är kanske 10 cm! :) Gött ärre för då är det lite mindre med isiga landningar i Kläppens hopp.


Kläppen imorrn :D Jag är ännu mera pepp för imorrn än förra gången! Ska verkligen försöka sätta 540 och 720 imorrn! Iaf 540 grab! Aja historian ä på g, pusshej<3

//SEO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till sweetie, det fixar du lätt som en plätt:)<3

2009-01-20 @ 22:04:49
Postat av: Thomas

Det är mina kommentarer båda två, Ja jag saknar dig extremt mycket:$<3

2009-01-20 @ 22:06:31
URL: http://tubi.blogg.se/
Postat av: annica

Så mysig blogg du har:D

2009-01-21 @ 17:56:10
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0