Seg seg seg på inlägg

Lägger ju aldrig in inlägg längre? :O Blir aldrig av, får ta och skärpa mig nu tror ja!

Kan ju börja berätta om dagen i Kläppen i fredags. Tyckte faktiskt det gick riktigt bra :) Satte 720 iaf en gång och 540 grab satt också :D Helt glader blir man över det!
Sen igår (alltså måndag) var vi uppe i Tandådalen och åkte och det har dumat ungefär en 30-40 cm, pudersnö så det var helt underbart att åka :D Åkte även en del park och tränade lite på switch 540. Satte den dock inte men det kommer den snart göra hoppas ja! Var tyvärr min enda åkdag den här veckan för ska hem på fredag då mormor ska begravas :/ Kommer bli jobbigt.

Helgen var mysig och kul :) jobbade på lördan i hovfjället och sen på kvällen kom Thomas och sen umgicks jag med han till sönda kväll och sen drog jag till malung månda morgon. Så har vart fullt upp :) !

Nej nu har jag matte snart, så ska parlla mig ner och hämta min böcker nu :) Pusshej<3

(ps. rea på www.boardstore.se 30-50% :D )

//SEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0