skiskiski

Var i Kläppen idag och det var väl inte så himla bra väder, blåsigt och nån plusgrad. Så snön var inte direkt något som jag gilla. Men trots det så gick det ganska bra idag :) Gjorde 540 i ett, för mig stort hopp och börjar få ganska bra på mina 180 japan. Det var i alla fall en riktigt kul dag :)
På fredag så blir det nog 720 skulle jag tro. Bara det är ganska bra förhållande i parken så :D

Saknar min Thomas riktigt mycket nu också, önskar att du kunde vara här :$ <3
Ha det bäst så länge, ska plugga till 2 prov som jag har imorrn nu, matte och engelska.  pusshej<3

//SEO


Kommentarer
Postat av: tompadini

jag saknar dig också, jag önskar jag kunde få vara hos dig nu! det skulle vara extremt underbart:)<3

2009-01-21 @ 22:00:59
URL: http://tubi.blogg.se/
Postat av: Thomas

Nej! nu är det helg:D UNDERBART<3

2009-01-23 @ 22:45:55
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0