Studiedag i lilla Malung

Idag är det studiedag och det betyder att man är ledig så fick en extra lång helg den här helgen :D Mojs ärre på de!

Livet rullar på :) Träffat Thomas 2 gånger den här helgen om man räknar med idag och igår så var vi på bio, Australia. Den var faktiskt riktigt bra! :)
Idag har det vart full rulle hela dagen :) Har hunnit med att Tolka med syrran, alltså åka skidor efter Nalle. Sen så har jag dragit till Ståjnis och vi gick till Toria och fråga om sommarjobb, vi kanske skulle få det, berodde lite på om de behövde folk. Sen har jag hört på när Thomas band repat :) Och nu sitter jag här!

Längtar tills på Onsdag för då blir det Kläppen :D Red line var förresten riktigt skön! As mycket popp i hoppen så man flyger skit högt vilket är skönt fast visserligen väldigt ovant för mig. Men man lär sig :) Ska försöka träna 540 nu till onsda tror ja och sen kanske 720 på fredag. För förhoppningsvis ska 720:n med grab sitta den 14 februari, för då är JIB ACADEMY :D:D

Ha det bäst så länge :) Försöker kanske slänga in ett litet inlägg imorrn, annars på onsdag efter åkdan. Pusshej<3

//SEO

Kommentarer
Postat av: Thomas

Det var underbart att få se dig 2 ggr på så kort tid:D

Du fixar 720 som en plätt;) det vet jag redan;)

<3

2009-01-19 @ 22:41:56
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0