Kläppen REDLINE

Hej hopp, förlåt för att jag inte har skrivit på länge men blir inte av. Men nu blir de :D


Imorrn ska jag till Kläppen och de har öppnat Red Line under den här veckan så jag är pepp pepp :D 

Idag var första dagen i skolan den här veckan för jag har vart sjuk hela veckan. Ont i halsen och Huvve, drygt är de.
Var även till doktorn idag och fick penselinkur mot att jag har utslag runt munnen, gött att äntligen få bort det för har haft de i ca 4 veckor :S

Mormor somna in i Måndagskväll på sjukhuset också :/ Hoppas hon får de bra där hon är nu, och det tror jag hon har också. Hon blev 85 år.

Ska dra nu ja :) suttit allderles förlänge vid 7:an datorn än jag får, vilket är en halv timme.
pusshej

//SEO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med penselin:) Så du slipper dessa utslag:) och va kul att få åka skidor imorgon för dig:D Emma betyder<3

2009-01-15 @ 21:26:37
URL: http://tubi.blogg.se/
Postat av: Thomas

ja gud va underbart:D längtar så jag dör nästan:$<3

2009-01-16 @ 20:07:47
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0