Vet ni en sak? :D

Det är slut på skolan nu :D Eller snart. Har bara tisdag kvar då det är avslutning :) Och det är gött, för det betyder att ett 10 veckor långt och härligt sommarlov står på tröskeln till att börja! Jag gillar de vill ja lova :)
Har bara två deta skoluppgifter att lämna in också och efter dem så är det finito!



Första året i Malung har bara schwissat förbi och har inte hunnit tänka så mycket. Vet bara att det var det bästa jag någonsin kunnat ha gjort och mår super uppe i Dalarna. Vintern med mycket skidåkning kan ni ju bara tänke er hur mycket jag har tyckt om! Hösten och våren överlevde jag för att man har så enormt sköna människor runt omkring sig hela tiden :) Ser verkligen fram emot att börja till hösten igen, och allra mest ser jag fram emot vintern!
Thomas träffade jag ju i höstas också och han har ju inte gjort saken sämre direkt :)!

Imorrn drar jag upp till Malung och plockar ur hela min lägenhet :) Nästa år blir det att bo med Therese och Johanna vilket jag tror kommer bli super! Lite roligare än att bo själv iaf :)

Tack för en mysig helg Thomas :) <3

//SEO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod Emma:) Sommarlovet kommer bli mysigare;) Älsk på dig:$<3

2009-06-07 @ 23:34:52
Postat av: S

Alex, hon sparka ihop med någon eller vare va:S

2009-06-08 @ 00:09:06
URL: http://damdadidoo.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis i efterskott bruden! :D

2009-07-20 @ 12:50:10
URL: http://baddiesboogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0