Linus kan köra FollowCAms! :D

Idag var de tävling i Leksand på Whitch Mountain! Eller kärringberge som de också kallas. Åkte dit me peter och grabbarna i min klass tidigt i morse och kom till en backe som var en park, de var rätt frånt :) En backe, och hela backen är en park!
Körde igång kvalet och de visade sig att jag var enda tjej så jag chillade typ för kände mig inte så jäkla pepp. Några 360 blev de.
Final dags och bästa linen var väl 360 till 720 men fick lite bakåtlut så landa inte 720 menmen, ska öva de dret mycket i Kläppen imorrn :D

Creds till maxi som vann Junior klassen på skidor :) Hela min klass ägde tävlingen förutom, hade plaseringarna 1-4 :) Duktiga klass kompisar har jag!
Linus var ju coolast som körde followcams :D

//SEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0