Pannkakor :D

Idag är det pancakestime med Lisa och Robin. Pannkakor, glass, sylt, film och kanske en ärtsoppa till LisFis? Gött blir de :D

Skolan har vart ganska go idag, varit lite trött men inget som har skadat.
Skulle hem på lunchen förut för att hämta gitarren för skulle på gitarrlektion. Och när jag har gått 10 minuter som det tar imellan skolan och min lägenhet så märker jag att nyckeln inte ligger i min ficka. Jämt utta med dörren märker jag det så blir lite grini och måste vandra tillbaka till skolan för att hämta nyckeln som låg kvar i mitt skåp. Lite surt var de! Kom lite sent till gitarrlektionen också.. :/

Åkte snowboard i Kläppen igår också :D Det var riktigt kul. Jag och mani bytte :) Fast han fick tag på ett par blades att åka på, det såg riktigt kul ut x)
Det gick ganska bra att åka :) Hoppade lite och tästade till och med en 360 och satte den nästan, eller stog en i alla fall fast de var lite sladdande och var väldigt nära att jag skulle ha dratt mig :)

Imorrn är de Kläppen och jag är ganska PEPP :D Pusshej

//SEO

Kommentarer
Postat av: Thomas

usch med ärtsoppa:O



Osis att glömma nyckeln, men det förvånade mig inte heller;) haha, hoppas det går fint i kläppen imorgon:) ÄLSK på dig värlsbästa Emma!<3

2009-03-05 @ 18:12:17
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0