Salomon Jib Academy FINAL Kläppen

I lördags var det final i Jib Academy i Kläppen, och där var jag :)

Var ett upplägg så att man körde i grupper om 10 och 10 och hade en varsin coach i varje grupp. Jag var med Johan Lilja, maxi var med i min grupp också.
Vi körde lite black line och hade kul typ hela dan bara. Gjorde ungefär vad jag kunde, 720, 540, 360. Räckte inte för att komma vidare då men Maxi kom vidare till Head to Head final. Tyvärr gick han inte vidare och vinnaren av allt blev Simon Ericsson!
Vet inte om jag tyckte att de var rätt som vann eller som gick vidare men han var i alla fall en av de bättre på dagen. Hoppas de går bra för han nu när han ska till Mammoth och köra :D

Imorgon Onsdag är det tävling igen, och då i Stöten. 3:orna har annordnat tävlingen som ett projektarbete och ska bli kul att vara med :)
Sen på eftermiddan drar typ vi alla skidåkare i klassen iväg till Åre, direkt ifrån Stöten. För på Torsdag är det Swedish Open och där ska vi vara med :) ska bli skit skojj :D Längtar.

Nej hem och packa ska jag snart :) Pusshej <3

//SEO


Kommentarer
Postat av: Thomas

Lycka till imorgon och i Åre! älsk<3

2009-03-31 @ 18:50:48
URL: http://tubi.blogg.se/
Postat av: sanna

grattis att du kom till final ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0