sitter hos min goding :)

Sitter just ny hos Thomas :) Han är bäst <3

7 månader på tisdag :$ Älskar dig <3 

Underbart väder var det ute idag :) Hoppas på lika bra väder imorgon för då ska jag till farmor och farfar och fira morsdag :)
Pappa jag och Thomas var till Sahlströmsgården och köpte 4 muggar av någon konstnär förut idag. Hoppas mamma blir glad över dem för blir morsdag present :)
Ha det bäst för nu ska jag och Thomas strax se på en mega bra film. Iaf enligt Thomas :) Den heter Jakten på Lycka.
Får hoppasatt den är bra som han säger att den är :)

//SEO

Kommentarer
Postat av: THomas

7 MÅNADER<33 Älskar dig med älskling!:)<33

2009-05-30 @ 23:48:06
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0