Trääningsvärk!

Shit, jag har ont i nästan varenda muskel i hela kroppen tror ja, gött att känna att man lever :)

Gymmade igår och direkt efter det drog jag till badet med lisa och simmade 1,3 km. Var rätt så slut efter det och somnade gött sen på kvällen :)

Har nyss haft ett mini porv/läxförhör på samhäll och EU och det gick väl hyffsat :) Kändes bra. Imorgon är det nationella i Engelska och jag är nervös :S Det är Hörförståelse först och sedan Läsförståelse. Brr, läskigt, tycker inte om nationella, det känns så himla viktigt. Men får väl göra det jag kan och hoppas på de bästa :)

Nu ska jag läsa bok :)
Pusshej

//SEO

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Haha, jaa :) 6 månader, 1 vecka och 4 dagar :)

2009-05-06 @ 19:46:22
URL: http://iidasomfaen.blogg.se/
Postat av: Thomas

Skönt med träningsverk;) Du kommer fixa provet så lätt så:)<3

2009-05-06 @ 23:24:01
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0